توجه: این وبلاگ در این مکان دیگر به روز آوری نمیشود و به سایت وورد پرس منتقل شده است. دوستان عزیز لطفاً جهت دسترسی به آدرس جدید «ایــــنــــجـــا کلیک کنید». منتظر قدوم شما هستم. ارادتمند حمید

۲۸ اسفند ۱۳۸۸

نوروز فرخنده باد



به نام یزدان پاک
«ای خداوند دگرگون کننده ی دلها و دیده ها
ای تدبیر کننده ی روز وشب
ای دگرگون کننده ی حالی به حالی دیگر
حال ما را به بهترین حال دگرگون فرما..... آمین

امیدوارم عید با بوسه هایش، بهار با گلبرگهایش، سال نو با همه ی امیدهایش بر شما فرخنده باد. باغ رویاهاتان پرشکوفه، شکوفه های زندگیتان پربار، دل و روحتان شاد باد و تن و جسمتان به ناز طبیبان نیازمند مباد. اجازه میخواهم فرارسیدن فصل رویش گل و برافروختگی آتش اهورایی نوروز باستانی را به همه ی شما تبریک عرض کنم و امیدوارم که شمایی که دستتون به خوته کونی بند بود؛ هنگام خونه تکونی دلهاتون، ما رو دور نریخته باشید و من هم سعی میکنم که زیاد جا نگیرم و تا حد امکان مفیدتر باشم.

پیام نوروز این است که دوست داشته باشید و با محبت و عشق زندگی کنید که زمان همیشه از آن ما نیست و دوره ی غربت دستها به قربت دلها نزدیک خواهد شد. با آرزوی 12 ماه شاد، 52 هفته ی پیروز، 365 روز سلامتی، 8,760 ساعت عشق، 525,600 دقیقه ی خیر و برکت و 31,536,000 ثانیه ی آرامش برای همه ی شما عزیزان؛ هفت سین آریایی را در تقدیمتان میکنم:


سایه ی حق
سلام عشق
سعادت روح
سلامت تن
سرمستی بهار
سکوت دعا
سرور جاودان

۶ نظر:

ناشناس گفت...

سلام حمید جان

سال نوی شمامبارک ...... سال نوی همه مبارک

از دیار نجف آباد گفت...

نانشاس عزیز
من هم نوروز و فرا رسیدن سال نو را خدمت شما و خانواده ی محترمتان و همه ی عزیزان خواننده تبریک عرض میکنم.
پیروز باشید..بدرود ارادتمند حمید

omid گفت...

سلام
نوروز مبارك. من بعضي مطالب وبلاگت را خواندم عالي بود.حميد من مدت هاست مي خواهم سفري تفريحي به امريكا داشته باشم . مي توني راهنماييم كني.
من اميد "دوست و هم زادگاهيت هستم.

از دیار نجف آباد گفت...

امید عزیز سلام
قبل از هرچیز از اینکه خواننده ی وبلاگ هستید، خوشحالم و امیدوارم که مفید واقع شده باشد.
من هم فراراسیدن نوروز باستانی را خدمت شما و خانواده ی محترمتان تبریک عرض میکنم.
امـّا در مورد سوالتان والله با این یک جمله نه من میدانم منظورتان از راهنمایی چیست و شما با چه مدارکی قادر به گرفتن ویزا هستید و اصلاً چه جور راهنمایی نیاز دارید؟
لطف کنید و منظور و سوال خودتان را بهتر و واضح تر از طریق ایمیل وبلاگ که در بالای صفخه نوشته شده است مطرح نمایید امیدوارم که بتوانم کمکتان کنم.
پیروز باشید و به همه ی همشهریان سلام برسانید. بدرود

Farhood گفت...

ممنونم از کامنت با احساست حميد جان. من لينکتون کردم. حتماً هم سر ميزنم.

از دیار نجف آباد گفت...

فرهود عزیز سلام و درود
برای بنده افتخاری است که نویسنده ی خوش ذوقی چون شما خواننده ی دستنوشته های اینحقیر باشند.
موفق و پیروز باشید.......بدرود