توجه: این وبلاگ در این مکان دیگر به روز آوری نمیشود و به سایت وورد پرس منتقل شده است. دوستان عزیز لطفاً جهت دسترسی به آدرس جدید «ایــــنــــجـــا کلیک کنید». منتظر قدوم شما هستم. ارادتمند حمید

۱۶ آذر ۱۳۸۸

کمی درباره ی این وبلاگ

دوستان عزیز سلام گرم مرا پذیرا باشید

بیشتر مطالب این وبلاگ در اصل ، گاه به گاه نوشته هایی است که من در دیگر سایت و وبلاگها نوشته ام و با اندکی تغییر جهت مراجعه ی کاربران عزیز در یک مکان گردآوری کرده و میکنم. لذا دارای نظمی منطقی نیست و از هر در سخنی ذکر شده است

از آنجاکه نظر همه ی افراد در نظرم محترم است، بدون هیچگونه مرور و یا ویرایشی ، نسبت به انتشار نظرات دیگر دوستان ، اقدام خواهم کرد ؛چراکه اکنون فرصت ابراز نظر شماست و در واقع آنچنان فرصتی هم در پاسخگویی همه ی آنها ندارم و ای بسا که بعضی نظرات حاوی کلمات ناشایست هم باشد و بقول معروف از دوست هرچه رسد نکوست

لذا پیشاپیش از آن دوستان خواننده ای که با خواندن نظرات دیگر،درهم میشوند؛ عذرخواهی میکنم و خواهش دارم که اینجا را خانه ی خود بدانند و نسبت به گفتار و کلام دیگران خشمگین نشوند و بیایید با هم تمرین دموکراسی در گفتار و اندیشه داشته باشیم

سراپا درخدمت همه ی دوستان هستم و آرزوی موفقیت روزافزون همگی را دارم

ارادتمند حمید نجف آبادی از ایالت میزوری

۳ نظر:

RS232 گفت...

سلام دوست عزیر
از حسن سلیقه شما جهت راه اندازی این وبلاگ سپاسگزارم. امیدوارم که زودتر شاهد پستهای زیبایتان باشیم.

محمد قلمبر گفت...

سلام بر حمید عزیز
بی صبرانه منتظر مطالب خواندنیت هستم
با طبع روانی که در شما در گفتار و نوشتار سراغ دارم قطعا وبلاگ خواندنی خواهید داشت.

موفق باشید

ناشناس گفت...

سلام حمید جان

من از این وبلاگ خیلی چیزها یاد گرفتن و همیشه منتظر موضوعات جدید هستم ممنون از راه اندازی این وبلاگ