توجه: این وبلاگ در این مکان دیگر به روز آوری نمیشود و به سایت وورد پرس منتقل شده است. دوستان عزیز لطفاً جهت دسترسی به آدرس جدید «ایــــنــــجـــا کلیک کنید». منتظر قدوم شما هستم. ارادتمند حمید

۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۹

من و فوتبال آمریکایی




مهاجرت آروم آروم و خزنده آدم رو عوض میکنه!! باورم نمیشه که یه روز بشینم و فوتبال خرکی آمریکایی ببینم و زور بزنم از قوانینش سر دربیارم و اگه شد بیشتر لذت ببرم. نمیدونم درد بی فوتبالیه( بقول آمریکایی ها:ساکر Soccer) یا واقعاً داره خوشم میاد؟ یاد اون کوچه های خاکی و مسابقه با بچه های کوچه بالایی و آخرالامر کارد آشپزخانه ی فرو رفته در توپ و تعطیلی لیگ مسابقات تا خرید یک توپ پلاستیکی 5 تومنی دیگر بخیر !!!

البته این هفته از شانس من توی یکی از کانالهای تلویزیونی، مسابقه ی فاینال دختران آمریکایی درحال پخش بود. من هم از فرصت استفاده کردم و نشستم به تماشا و دلی از عزا درآوردم که هم فال بود و هم تماشا.... ولی یه دختر میگم و یه زن می شنوید. بعضی هاشون اندازه ی دوتا مرد جنگنده بودند. بد نیست این رو هم بگم که اگه دلت هوس کنه بازیکن تیم مقابل باشی و دلخوش به لـذّت!!! تنه زدن ؛ سخت پشیمون می شید !!!

۴ نظر:

negahyno گفت...

من هم واقعا از همین فرهنگشون خوشم میاد که زنان اینجا مثل مردها از پس هر کاری بر میان. یه فیلمبردار زن اینجا وقتی 8 ماه هم حامله است دوربین به اون سنگینی را به دوشش می کشه و کارش را انجام میده.

ناشناس گفت...

نمي دونم چرا ايننو خوندم كلي خنده ام گرفته و نيشم باز شده. يادمه زماني كه من دانشجوي ليسانس بودم بليط اتوبوس كه احتمالا پنج تومن بود و ما مي رفتيم مثلن يه عالمه بليط اتوبوس ميداديم كه يه بستني بخوريم چه كارهايي ميكرديم ها و سوپر ماركت سر كوچه هم اصلن بقيه پول مردم رو با بليط پس مي داد.

بهر حال اين هيجان برد وباخت هر بازي باعث ميشه كه آدم بخواد دنبال كنه
هر ننوع بازي رو

من هنوزم بازيهاي مدل اتاري يا همون PC MAN رو كه تو موبايلم دارم و چند روزه لوگوي صفحه اول گوگل شده رو بازي ميكنم قبل خواب
بعضي چيزا شيريني و حلاوتشون واسه آدم فراموش شدني نيستن

قربان شما

ركسانا

The Godfather گفت...

سلام حمید جان من هم کشتی کج زنها رو دنبال میکنم و گاهی اوقات از تعجب دهنم باز میمونه که چه جوری یه زن میتونه به راحتی یه مرد 200 300 کیلویی رو بلند کنه و بزنه زمین!!!

از دیار نجف آباد گفت...

با سلام و درود فراوان خدمت عزیزان
___________________________________
«نگاهی نو» ی گرامی
تایید فرمایش شما اینجا هیچ تفاوتی بین زن و مرد نیست و این دیوار جنسیتی که بین زن و مرد میبینیم فقط مختص کشورهای شرقی و بخصوص حساسیتهایی است که به اسم اسلام قائل شده اند.
شاید روزگاری از زن وشوهر مکانیک شهر عکسی منتشر کنم که چطور مردانه آچار و پیشگوشتی به دست اقدام به تعمیر اتوموبیل میکند و....
پیروزی روزافزون نصیبتان باد
--------------------
«رکسانا»ی عزیز
ذکر خاطره ی شما باعث شد تا کـّلی خاطره نیز در ذهنم زنده شوند.
خوشبحالتان که کاسب سر محل لااقل بقیه ی پولتان را بلیط اتوبوس واحد میداد که کارایی داشت. ما از بس کبریت در خانه داشتیم نمیدانستیم که چه کنیم.
بهرحال از اینکه باعث شدم لبخندی برلبانتان آورم و خاطراتی را در ذهنتان زنده کنم بسیار خوشحالم.
کامیاب باشید
--------------------
«گادفادر» محترم
به روزگار جوانی گاهی دل میکردم و اینجور کشتی های کج و معوج پر از حرکتهای نمایشی را میدیدم. ولی دیگه پیر شدم و همین فوتبال دختران و اگر شد و دست داد حرکات موزون را بر هرچه مشت و لگد پرانی زنان و مردان ترجیح میدهم.
بهرجهت جوانید و حظ بردن اینگونه هم مناسب سن و سالتان است.
از درس و مدرسه غافل نباشید که زمان نتیجه گیری همه ی تلاشهای یک ساله تان است.
تندرست و سرسلامت باشید
___________________________________
بدرود........ارادتمند حمید